helgen

hejhoppsan.

fredagens disko för gymnastiken var lyckad, fick in ca 3000 plus att vi ska lämna tillbaka godis och dricka.

lördagens partaj i nyfors var kul för mig, för är det inte så att det blir vad man gör det till? hörde att en viss person dansade helt själv när alla satt runt omkring. rolig brud det där<3

igår var det mysdag med min älskling, tog en promenix och hälsade på kusinerna och sen gick vi förbi åsa också. riktigt mysigt var det!

idag orkar jag inte göra något, har hällt i mig massor med laxeringsmedel i form av läkerol så vi får se hur jag mår ikväll ;)
nu ska jag iallafall baka kladdkaka och sen gå ut och gå med hon som nämndes där uppe<3

pussochbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0