dr ante<3

jag är så sjukt sugen på choklad.
funderar på att gå och göra lite kladdkakssmet, för jag orkar inte gå till affärn.
Å andra sidan orkar jag inte gå ut till köket heller.
får se hur det blir med det där.

iallafall ska jag skryta lite nu.
fick veta mitt betyg på nationella svenska.
MVG muntligt
MVG i den lägre delen läsförståelse
VG+ skriftligt

vilket resulterade i att jag fick ett svagt MVG allt som allt. och det är jag nöjd med:D

igår var jag och min kära johanna i västerås och köpte en present, h3h3:)
ikväll ska jag träna mina gymnaster och sen ska jag och min tjockis till kusin skippa våran egna träning för att åka hem till henne och fika.
hennes bror fyller nämligen år, 13 bast, jag kan inte fatta det, jag börjar bli gammal:(

förövrigt saknar jag anton litegrann<3

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0