spa

Spa med mormor, mamma och vickan i helgen.

Det var riktigt mysigt men jag hittade ett fel och vickan ett annat.

Maten var riktigt överklass för mig, konstiga smaker osv.
Vickan var inte nöjd med badrockarna, dom var blåa.

iallafall så åt jag inte speciellt mycket, och tränade rätt mycket så det blev som en liten bantningskur för mig och jag väger numera 32kilo......

När det tillsist blev mat som jag tyckte om så märkte jag hur lite det egentligen var på tallrikarna och blev misssnöjd över det.

ikväll ska vi fira jossan 18år och sen ska jag och älskling träffas<3

Kommentarer
Postat av: Emma

oj, seriöst malin :O vägeru 32 kilo nu? Inte kan det vara möjligt? om det är så, så kom så ska jag göda upp dig lite gumman <3<3

2009-06-15 @ 18:10:10
Postat av: emelie

2009-06-16 @ 14:47:55
URL: http://emeeelieee.blogg.se/
Postat av: emelie

HHahahahahahahhahahha omg emma, hon är väl inte seriös????!?!?!?!?

2009-06-16 @ 14:48:45
URL: http://emeeelieee.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe nej klart jag drev emelie :D

2009-06-16 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0