malin

ja, jag ska försöka skriva mer!

har iallafall haft gymmixläger måndag-tisdag och det gick riktigt bra. Min grupp som var grupp nummer 6 bestog av några utav de tjejer jag är tränare åt + malin från röda. De var iallafall riktigt duktiga och jag kommer troligtvis att lägga in bilder och filmer på ansiktsboken.

Idag hade brudarna träning igen och jag blev så himla glad. De har utvecklats så enormt mycket och idag visade alla vart skåpet skulle stå! Nu har vi kommit igånr litegrann med det nya friståendet som vi ska göra och på tisdag ska vi träffas för att försöka komma på övningar och så:)
Så om allt går som det ska så kommer tjejerna till RM i höst för nu är de riktigt riktigt nära att sätta varven. KUL!

Snart ska jag hem till min darling och eftersom gurkan och fillepille ska med så kanske jag ska spela lite sims eller nåt. haha!

Kommentarer
Postat av: caroline

miss you

2009-06-25 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0