ackackack

Tog nyss ett bad.
hade tanken att det skulle vara jättemysigt med doftljus, musik och en bok.

Och visst, badet i sig var skönt, vattnet var varmt och så.
Men lukten från ljuset kändes knappt, mina armar blev för trötta för att hålla boken över vattnet och musiken hackade.
När jag sedan skulle tömma badkaret tog det ungefär 5 gånger så lång tid som mitt bad var.
Är det dags att rensa avloppet när man får sitta med en mugg och ösa ur vattnet ur ett helfyllt badkar?

Jag vet någon som kommer att ha träningsvärk i armen imorgon iallafall.

Kommentarer
Postat av: sofie

heheh jo det börjar nog bli dags!

2009-06-06 @ 21:47:20
Postat av: caroline

hahahaha.. fy att livet inte är som på film:(

2009-06-08 @ 10:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0