.

Var barnvakt till isak och joar igår och dem var livliga som vanligt.

Joar prtar om allt mellan himmel och jord, och finns det inget vettigt att prata om ( dvs, alltid) så pratar han om bomber!

Dessutom så bråkar dom om allt, ska joar ha den filten så ska isak ha den.
Ska isak ha den madrassen så ska joar ha den.

Det slutade med att jag sa åt joar att du får sova på den madrassen och till isak sa jag att vi skulle lyfta bort joar när han hade somnat och så fick isak sova där.

sagt och gjort det gick skit bra tills joar kom på på förmiddagen att det var nåt lurt och sa :

Du, det är en grej jag inte fattar. När jag somnade igår så låg jag på den madrassen jag ville och när jag vaknade mitt i natten så låg jag inte där!

NEHE, vad konstigt sa jag då.
och han tjurade ihop lite, tills vi sa att han hade gått i sömnen.

INget intressant för er men jag har inget vettigare att skriva, så det stod mellan det här och bomber..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0