fröken sur

idag, eller ska jag säga igår för klockan är ju faktiskt över tolv. var inte en bra dag för mig, började med en försovning, inte så mycket men tillräckligt för att komma försent till skolan, hade otroligt ont i mitt lår, skulle tro att det är muskelgrejen som spökar igen, skavspr, fick ont i örat, sen huvudet och jag ville bara hem och sova.

gick inte hem iallafall för hur dåligt jag än mår så går jag oftast inte hem, har väl hänt nån enstaka gång.
men på syslöjden stog jag inte ut. så jag slutade jobba för mitt öra värkte, satte mig och slumra ett tag , tydligen så skrattade alla åt mig men det är väl som vanligt då :)
sen la jag mig på golvet och låg där i 40 minuter tills det var dags att sluta, kom hem, tog en tablett, bakade kladdkaka utan ägg! städade och sov. åt förstås kladdkakan också,

åkte sen till stan, köpte mat och godis åkte till älskling och nu mår jag lite bättre.

kul att veta, nej och därför får ni en bild på mig som kompensation, som om det skulle hjälpa.

posarn, för övrigt gillar jag mina jeansshorts :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0