mitt liv

längesen jag skrev så tänkte ta en liten snabbgenomgång på mitt liv sen dess.

Fredag, 2 år med älskling. Åt på akropolis och tog sen en promenad hem till honom där vi myste gärnet och så:)

Lördag, vaknade hos anton. Sprang ner till stan för att möta upp den bruna carrobarro. Fick förövrigt höra av min syters pojkvän: JÄÄVLAR vad brun den där tjejen var, såg du kontrasten? mellan mig och carro då. Åkte sedan hem och fixa lite, sen hem till fia där det var middag och mys. Några av tjejorna drog vidare till stålfors medans vi andra åkte till lite olika ställen, jag drog mig hem till sofie där vi hade lite mysprat.

Söndag: fotboll först och sen träning, inget ovanligt där inte förutom fotbollen då.

Måndag: skola, möte, träning. Inget ovanligt!

Tisdag: skola, tuna park med johanna och sen kom anton.

Och idag ska jag kanske plugga litegrann och sen träna. Fick föresten våra snygga tröjor idag!


Satt och tänkte lite och kom på att folk säger jämt att: Du har verkligen ett liv!

För att jag jämt gör grejer. Men egentligen så har jag inget liv. Eller liv har väl alla men jag har ett enformigt liv.
Jag går på möten, tävlar, tränar, träffar min älskling osv.
Men när har jag tid att slappna av?
Aldrig, det är jämt någonting som händer och det är ofta samma sak varje dag.
Det är inte precis så att jag klättrar i berg eller reser jorden runt med rockstjärnor utan jag gör det gamla vanliga.
Visst trivs jag med det jag gör men lite mer spännande tycker jag att jag är förtjänt av.
Kanske en otrogen pojkvän eller nåt liknande?
Nja, helst skulle jag vilja att han var mig trogen men hitta på något annat spännande till mig då!
Lägg en orm i mitt skåp kanske. Det skulle få fart på min tillvaro, eller så skulle jag dö.
spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan kirra en otrogen pojkvän åt dig. jag brukar vara bra på det!!

2009-04-22 @ 16:28:42
Postat av: caroline

hahahha skoja <3

2009-04-22 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0