Nytt liv.

Jag har bestämt mig, får se hur länge det håller.

jag ska bli bättre. Typ starta ett nytt liv, haha.

började idag med att fixa naglarna, som är väldigt äckligt ovårdade, jag menar VAR.
- Jag städade även mitt rum som var en svinstia, plus att jag tvättade av kaklet i badrummet, HELT SPONTANT, sug på den ni !
- Tränade, inte ovanligt men bra.
- Jag ska sluta äta så mycket choklad/dricka cola ( lycka till med den säger jag bara!)
- Äta Innan träningen istället för efter, nu äter jag när jag kommer hem det vill säga typ halvtio varje dag, inte bra !
- Försöka gå ut och gå mer, synd att jag inte har tid bara (A)

Vill bara säga att jag ångarade mig nyss, jag startar inte idag, jag bara prövar lite, starten är nästa vecka eftersom jag har två chokladkakor i kylen som måste ätas upp. Synd..


ska ringa älskling och prata lite, sen ska jag sova min skönhetssömn :)

Kommentarer
Postat av: caroline andersson

Men, vad ska vi nu kolla på om du inte ska äta choklad sådär sexigt längre?

2008-09-08 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0