mina stackars händer.

Hallå!
jag har skärt mig på hela händerna, inte bra. Dom är jätte torra också så jag smörjer in dom hela tiden.
Jävla kartonger alltså, man borde ha handskar.

angående det där jag skrev om mitt nya liv.
det höll inte, jag smällde i mig en chokladkaka på en minut igår sen efter köpte jag en sånhär bullkrans.
idag smällde jag i mig en geisha precis innan träningen och sen hem till farmor och fika på mjuk pepparkaka.
sist jag var hos farmor käkade jag  fyra bullar, fem ballerinakakor och en halv glasstårta.
ärligt talat så har jag något fel.


Nu ska jag sova litegrann, lovade mig själv att jag skulle vara i säng innan kvart i elva och det är hon snart så natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0