bra att veta

Halloj!
nu är jag trött. Dagen började klockan sex av att min väckarklocka ringde, jag gick upp, käkade, fixade mig lite och åkte sen ut till kvicksund där jag åkte med Catta till västerås. Mix och orangea tävlade och det gick riktigt bra !
matta/hopp var en tävling och fristående en egen.
Lilla mix  kom i matta/hopp på en fjärde plats. hade det varit grensegrar hade dom åkt hem med en medalj eftersom de knep första platsen i matta, men nu var det inte så:P
orangea kom i matta/hopp på en fjärde plats. och i fristående en FJÄRDE plats.
så fyra var vårt nummer idag:P

efter åkte jag hem, städade huset, bytte om lite snabbt och sen kom tjejerna. efter att vi hade vart här ett tag drog alla utom Julia och Emma till nyfors. Rätt segt, plus att jag var trött så jag och sofie tog bussen hem kvart i tolv.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0