idag

idag har jag varit i stockholm med min kära syster och kusin :)
dagen började underbart eftersom jag vaknade upp brevid älskling, sen gick det utför.
syster ringde och sa att hon blev försenad hos tandläkaren så hon kanske inte skulle hinna med tåget, kusin skickar sms; bussen kommer inte ;O
lite stressad blev jag.
menmen, vi kom iväg i tid och allt gick frid och fröjd tills mina fötter värkte av pumpsen.
gick in i en affär och bytte till platta, bekväma skor.
hittade riktigt billiga kläder faktiskt :)
skulle kolla på bio också men mina homies ville inte lyssna på mig som sa att vi skulle kolla vilken tid det gick nån bra film, så när vi kommer till bion så har filmen redan börjat, lyckat.
sen satt vi på mcdonalds typ en timme eftersom syster och kusin var tvugna att prova en klänning (som dom förövrigt inte köpte) det gjorde så att vi missade tåget.
utanför donken var det fjortisfight. orka...
tillslut kom vi hem iallafall och nu värker mina fötter rejält, men men jag får skylla mig själv :)

imorgon blir det en tidig dag igen, ska vara ute i vilsta klockan nio och träna lilla mix-laget till klockan tolv, träna sjä'lv tolv till tre och träna tjejerna klockan tre till fyra. på kvällen blir det filmkväll hos catta och på lördag fest hos ludde eller mys med älskling, får se.


pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0