göteborg

hemma igen !

det blev en kort men rolig resa.
i måndags åkte vi hemifrån runt tio, stannade i mariestad och solade lite, sen åkte vi vidare och hamnde i allingsås där vi stannade och sov på ett mysigt litet hotell.
nästa dag åkte vi till gbg runt tio, när vi kom fram så gick vi på stan och fikade sen gick vi till liseberg där vi träffade åsa,victor,ludwig,niklas,karolina och filip. jag åkte med dom hela tiden eftersom mamma och vickan var tråkiga. runt tio (igen!) åkte vi hem var hemma typ tre, jag kunde inte sova utan gick upp klockan 5 och gick på toa, efter det nångång somnade jag, vaknade imorse typ halv tolv, nu ska jag äta sen ska jag till torshälla med älskling tror jag :)

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: bella

haha, vilket mys pys :)

2008-07-24 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0