....

hallå!
idag bär det av till trafikskolan, emma ska skriva moppeprov och sofie ska plugga lite :P själv får jag väl typ, städa där eller nåt :)
efter det så ska jag hem till älskling och sova där, har inte träffat han sen i lördags, börjar bli desperat nu typ :(

igår var det grillkväll med gympan !

det började med att jag, ella, anna och emelie åkte till coop och handlade mat och grejer. sen åkte vi till skjulsta där vi träffade alla andra som var med. Vi började packa upp grejerna och ställde iordning, emelie,ella och pernilla åkte till bowlinghallen och hämtade ullis och catta(våra tränare) som inte hade en aning om vad vi skulle göra :) satte på dom ögonbindel och åkte sen till skjulsta. vi åt och sen blev det kubb, efter så åkte alla hem :P

trevlig kväll måste jag säga :)

ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0