en dag att leva på ett tag






ÅHH, jag är helt salig !

Håkan, riktigt bra. man blev aldeles lycklig av att se honom, det var så mycket sommar det kan bli.

sen kommer KENT, ÅHH min lycka var total.
stog nästan längst fram, hoppade och sjöng som fan, det är en speciell känsla att stå där och se jocke, man blir helt glad.  Synd bara att det var olidligt varmt och att ewelina svimmade :/

Kvällens höjdpunkter var iallafall 747 som vanligt, utan dina andetag och den underbara låten beskyddaren. Den ger mig rysningar. 

Besviken på att dom inte spelade columbus, men sånt är livet.

bilden där uppe har min älskling fixat till mig och det var det trycket jag hade på min tröja, vackert måste jag säga :)

iallafall, emmas födelsedag var och det var nog hennes bästa någonsin, nu är det en ny dag och idag fyller min älskade mamma år, grattis på henne ! <3

nu ska jag sova lite. 
Pusshej leverpastej <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0