tomtar på rymmen

jag älskar sex and the city.

idag fick vi scheman och så, var rätt okej förutom att vi slutar klockan tre på fredagar.
på lunchen bestämde vi oss för att spela kort och carro var överlycklig över ett spel som hon hade hittat på.

C: okej, alla tittar på sina kort men säger inget.
alla: okej
C: hjärter knekt är tomten, nu ska vi gissa vem som har tomten.
alla: huh? så vi ska bara prata, inte skicka några kort eller nåt?
C(jätteglad): JA !
alla: okej, jag tror sofia har den, nej jag tror rebecca. vem har den ?
johanna: jag har den !
alla: okej nu då?
C: nu är det slut.

kul spel...
haha hon är knasig hon. imorrn är det iallafall fika som gäller, får se vart vi hamnar och vilka som hänger med.

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0