tjurkärring

okej, nu är det såhär att jag tänkte klaga lite.
först och främst på mina knän. jag förstår inte hur dom kan vara så äckligt fula, dom liksom står ut och är så spetsiga att jag skulle kunna döda någon med dom typ.

det andra är flugor.
hur irriterande är inte det ? vaknade imorse klockan 05.20 av att en fluga surrade runt i rummet precis vid mina öron, att dom sen inte fattar att dom ska försvinna när man slår mot dom är ännu mer irriterande, jag fick lov att gå upp och lägga mig i min systers säng för att kunna sova. död åt flugorna!

det sista är att jag är sjuk.
min hals mår inte bra och jag har en typ domnande känsla i min nacke och en dunkande huvudvärk. ska ta en ipren och sen lägga mig. Älskling kommer hit snart och tar hand om mig, så då blir allt säkert bättre :D

pusshej leverpastej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0