telepati

vad har man med sig till ett land egentligen ?


jag undrar vad det är med folk, det är som telepati liksom. jobbade på trafikskolan igår, telefonen kan vara tyst i en timme, det kommer ingen in och behöver hjälp heller, då sitter man där, har inget för sig och en timme känns som en livstid.
sen, som genom ett trollslag ringer telefonen, precis när man har lagt på ringer nästa, samtidigt kommer det in någon som vill ha hjälp med något, efter det kan det ringa nonstop i vad som känns som en livstid.
sen, tyst. länge länge, innan allt börjar om igen. eller när jag satt och tittade på OS, det ringer hela tiden, jag får knappt se matchen, när den är slut, telefonen är tyst, Tills, jag går på toa, såklart börjar det ringa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0