reetro

Hallåhallå!
dagen har varit helt okej, började med skola och slutade med sex and the city.
mellan var det fika och träning som gällde :) reetro är verkligen det bästa cafeet, me like it !
imorrn är det första träningen med killarna, längtar faktiskt.
jag har bestämt mig för att träna extra mycket på flickisar och mitt mål är att fler än hälften ska klara det
och jag tror att flytten till rekarne på torsdagar kommer att göra susen!

imorgon börjar vi 11.25 UNDERBART ! å andra sidan slutar vi halv fyra, men sak samma :)

PUSSSSSSSSS <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill ha tillbaka gamla reetro, inte alls lika bra längre! :(

2008-10-19 @ 22:10:28
URL: http://johannasundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0