rädsla

Jag har en rädsla.
jag är jätterädd för att duscha när jag är ensam hemma, jag vet inte vad jag förväntar mig ska hända.
Typ att en knivman ska komma in och döda mig eller nåt liknande, iallafall är jag rädd och försöker alltid att ha nån kompis hemma eller så när jag duschar.
Idag däremot hade jag inget val eftersom det är morgon och jag gick upp två timmar innan vi börjar bara för att duscha och jag vill inte gärna ringa och väcka någon bara för det.
Så jag gjorde det, jag övervann min rädsla, litegrann iallafall.
och när jag kom ut ur duschen så stod det ingen knivman utanför.
Jag klarade mig !

nu är det ungefär en timma och tio minuter innan jag börjar så jag har gott om tid att göra mig iordning.

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: mumari

Tjolahopp :o)

Kom och ge din åsikt angående bloggande och ålder! Bloggar DU om tio år tror du?

www.mumari.se/2008/august/utkast-helt-plotsligt.aspx

2008-08-21 @ 10:17:55
URL: http://mumari.se
Postat av: malin .

Haha , samma här ! vågar inte heller duchsa när jag är ensamm hemma x)

2008-10-15 @ 14:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0