helgen

helgen var underbar!
fredagen började med en busstur ner till hultsfred, på kvällen var det förträning :)
lördagen, tävlig gick riktigt bra fakiskt :)
söndag också tävling, gick skiiitbra ! :)

bara att jag var skitirriterad på domarna eftersom dom dömde ett lag efter vilka dom var och inte hur dom körde, så dom vann över oss :/ menmen,  ett silver är heeeeeelt okej :)

brons för mina små änglar som var så söta när jag grät, tre av dom började gråta sen kom dom fram till mig och sa ; Malin, nu ska vi går ut dit och göra vårat bästa, så du blir glad igen. och det gjorde dom ! jag är nog världens stoltaste tränare :)

nu är det sängen som gäller. najtnajt <33

Kommentarer
Postat av: Linnea Linzatti :)

Grattis, fett duktiga ju! :)

2008-07-02 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0